Les entrades relacionades amb NTICEDU les trobaràs a la pestanya ASSIGNATURA

DE QUÈ VA, AQUEST BLOG?

Escolta visitant, inicialment no ha estat més que un exercici pràctic per a l'assignatura de Noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació a l'Educació (NTICEDU), dins el recorregut acadèmic de Psicopedagogia que estic cursant a la UOC, Ara bé, per què no aprofitar per aprendre experimentant una part de les noves possibilitats que ens ofereix la Web 2.0? Doncs som-hi: fem alguns exercicis que ens permetin obrir nous canals d'interactivitat entre aquells que ens anem trobant per l'espai virtual. Què n'espero? Aprendre, compartir el poc que sé, beure'm el molt que en saben els i les altres, de manera que encara que només sigui de manera molt i molt humil, generar nou coneixement plegats. De pas, potser compartir amb aquells i aquelles que em visiteu en aquest raconet, una mica de mi i d'allò que conec i estimo.
Sigeu benvinguts i benvingudes!

BINTA Y LA GRAN IDEA

dimecres, 18 de març del 2009

Ja ha passat el debat! Ho dic amb cert alleugement però tambè amb certa insatisfacció. No vaig poder participar fins als darrers dies per manca de temps disponible per formular les meves intervencions i em sap greu, perquè de veritat vaig disfrutar. També m'ha obert la gana d'accedir aquells recursos i reflexions a les quals encara no m'he abocat i que el debat ha afavorit, convençut que m'he perdut una cosa bona. Potser prodríem aprofitar els nostres blogs per plegats omplir els buits que individualment ens queden en aquest aspecte i suggerir-nos recursos relacionats amb el debat o participacions a les quals, donades les limitacions per participar, no hem tingut accés.
En el meu cas, entre els fils que vaig participar vaig escollir aquells que tenien un menor índex de participació, doncs em semblava una responsabilitat per part dels tardans com jo omplir els buits que la nostra absència en el debat fins al moment havia deixat al descobert.
D'aquesta manera vaig participar en el fil de Binta y la gran idea. Suggeria un visionat d'aquest curtmetratge com entrada a la participació en el debat i en aquell moment em va semblar estrany no haver tornat a recordar fins llavors com em va emocionar i impactar quan un parell d'anys enrere la vaig visionar per primer cop. Aquest retrobament ha estat un goig i ara us convido a tots i totes les que no heu tingut ocasió de visionar-la o que els ve de gust reprendre-la de nou a enllaçar més avall per deixar-se qüestionar una estona. Aquí us deixo un enllaç a aquest curtmetratge rodat l'any 2004 al sud del Senegal, el qual forma part d'una película que es titula "En el mundo a cada rato". Deixeu-vos dur.

Binta y la gran idea


Imprimir

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada