Les entrades relacionades amb NTICEDU les trobaràs a la pestanya ASSIGNATURA

DE QUÈ VA, AQUEST BLOG?

Escolta visitant, inicialment no ha estat més que un exercici pràctic per a l'assignatura de Noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació a l'Educació (NTICEDU), dins el recorregut acadèmic de Psicopedagogia que estic cursant a la UOC, Ara bé, per què no aprofitar per aprendre experimentant una part de les noves possibilitats que ens ofereix la Web 2.0? Doncs som-hi: fem alguns exercicis que ens permetin obrir nous canals d'interactivitat entre aquells que ens anem trobant per l'espai virtual. Què n'espero? Aprendre, compartir el poc que sé, beure'm el molt que en saben els i les altres, de manera que encara que només sigui de manera molt i molt humil, generar nou coneixement plegats. De pas, potser compartir amb aquells i aquelles que em visiteu en aquest raconet, una mica de mi i d'allò que conec i estimo.
Sigeu benvinguts i benvingudes!

CONCLUSIONS PAC 2.3.

diumenge, 14 de juny del 2009

Considerem que el treball col·laboratiu desenvolupat en aquest entorn ha estat imprescindible per possibilitar un aprenentatge significatiu, especialment per alguns aspectes fonamentals, entre els quals cal destacar aquells que fan referència a la dinàmica argumentativa fonamentada en la construcció de models mentals i l’accés col·lectiu a aquests elements formalitzats en els mapes augmentatius amb la possibilitat de definir noves possibilitats de solució. També cal destacar l’estructuració del fil argumentatiu, de manera que les participacions constitueixen elements que integren aquesta construcció col·lectiva i no resten com a elements aïllats i inconnexes. Finalment l’eina de generació de mapes conceptuals, la qual no només ha permès construir de manera gràfica coneixement, sinó que ha suposat un element de reflexió sobre els models augmentatius. Ens sembla no hi ha dubte que la relació entre premisses i la valoració de les relacions conceptuals que permet aquesta eina gràfica resultarien molt complexes o potser fins i tot incompletes o només parcialment accessibles a través de la representació textual. Tot plegat, sense oblidar la importància de les eines que el moderador utilitza per a la supervisió del debat.

Imprimir

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada